Den som lever får faktiskt se!

2009-01-18 @ 16:33:59
20 år av mitt liv har gått. Jag har inte lyft ett finger i samband med orden gym/träning/motion. Skulle sidorna som tippar på odds ställa frågan "kommer Maria Nyström, aka Mimo någonsin börja träna?" så skulle folk ha lagt alla sina pengar på alternativet nej. Men tji fick dem, och panka blev dem också, för nu i veckan, så fort min njure känns bättre, ska jag köpa träningskort och hänga på Emem och den orange pilatesbollen till gymmet (Nautilus vid badhuset om någon vill gotta sig i min misär) sisådär 2-3 gånger i veckan (beroende på hur pass död jag är efter ett träningspass såklart). Dags för some action!

Hejdå godisfett.


Kommentera mera!
Postat av: emem

Heja mimo friskt humööör rumpan hänger utanföööör!!

2009-01-18 @ 16:46:09
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0