Bångstyriga piercings

2009-01-19 @ 00:45:55
Tror inte någon har en lika obstinat tungpiercing som jag har. Jag har haft den i cirka 2½ år, med ungefär ett års avbrott då min piercing växt igen när jag svalt staven vid måltid, och har därför gjort om den en gång. Häromdagen svalde jag en av kulorna när jag drack cola. Det är typ min 12e kula svald. Har också svalt hela staven ett antal gånger. Tänkte köpa en ny dagen efter jag svalde kulan sist, men min njure sa ifrån och jag kom därför inte iväg. Vilket betyder att jag fortfarande bara har en stav med en kula på.

Så, inatt vaknade jag av att jag drömde att jag hade tagit ut piercingen och kände därför efter med tungan i munnen. Mycket riktigt fanns inte längre staven i min tunga. Jag hade dreglat ut den och sen rullat runt på den, för jag hittade den under min rygg. Att en tungpiercing ska vara så sjukt jobbig.

Jag kan iallafall vara stolt över att jag nog är den enda som sover på sin tungpiercing.


När den sitter där den ska...

Kommentera mera!
Postat av: emem

Jag sov på en kula en gång :)

2009-01-19 @ 08:38:48
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0