Mysteriet är löst!

2009-02-14 @ 15:46:51
Har äntligen kommit på en förklaring till mina många blåmärken som dyker upp med jämna mellanrum på mitt högerben (lår framför allt). Det ligger helt enkelt till såhär;

Eftersom att jag bor hemma hos pappa igen i villan, har vi inte så oväntat en trappa mellan övervåning och undervåning. Jag är en väldigt stressad person som så fort jag gör något anser att detta ska/bör gå fort. Alltså ska transporten från nedervåning till övervåning också gå fort, jag kutar i den där trappen som om jag vore förföljd av den tyska armén. Men här kommer nackdelen, precis där trappan slutar på övervåningen, på höger sida, har vi en stolpe, som förmodligen gör någon slags nytta. När jag når toppen av trappan och börjar sakta ner, har jag kommit fram till, att jag alltid krockar med min högra kroppshalva lite graciöst med denna stolpe. Alltid. Mer eller mindre hårt. Så där har vi det!

Utgång på G, väntar på min pizza just nu, och snart kommer Emem för den klassiska "göra oss i ordning med varandra, 406799387 skönhetsprylar samt massa drinkar drinkar." Vi kallar denna procedur "vi-som-gillar-smink-i-drinken-på-lördagskvällar". ÅH vad jag har längtat!

Kommentera mera!
Postat av: emem

:D jag är här nu. men det vet inte du. jag sitter naken på ditt golv medanns du duschar! fnisss

2009-02-14 @ 17:02:24
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0