Gott nytt år!

2009-12-31 @ 07:40:29
Jag antar att det här blir årets sista inlägg, för idag är det fullt upp. Vi vaknade klockan 06:00 jag och Tommy, och kunde inte somna om. Jag har lyckats smitta honom nu, så vi låg där i sängen och snorade ikapp medan vi kramade varandra till bitar. Klockan 07:00 insåg vi att vi inte skulle kunna somna om, och gick upp. Kanske blir en powernap efter lunchen eller något så att man orkar med kvällen.

Idag blir det att prova klänningar, leta upp strumpbyxor, slinga håret, plocka lite här hemma, äta flottig pizza. Klockan 18:00 ska allt vara klart, för då bär det av till Malin och Erik för att tillaga tacos åt 13 personer. Det är hos dem vi kommer att vara hela kvällen. Malin har haft fullt upp i flera dagar, städat, pyntat, handlat. Det kommer nog att bli toppen!

Igår var vi på Willy's alla fyra och handlade maten. I kön körde vi en liten gisslek på vad vi trodde att maten skulle gå på. Erik gissade på typ 380kr. Jag gissade på 673kr. Kundvagnen var halvfull, men något bara sa till mig att det skulle kosta just exakt 673kr. När alla varor var inknappade hamnade notan på 680kr. Lite läskigt!

I år ska jag inte missa tolvslaget. Skumpan ligger på kylning och väntar på att bli drucken.

Gott nytt 2010, hejdå 2009!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0