Fed up.

2013-05-31 @ 11:39:36
Sjukhuset igår. Ingen direkt ny information, förutom att jag gått ner sju kilo på två veckor. Har påbörjat behandling med hundra olika mediciner för mer undersökningar och provtagningar i juni. Tusen saker jag ska göra, inte göra, tänka på. Har fått papper nog att fylla en pärm.

Mest tänker jag på biverkningar av behandlingen. Måste hållas under kontroll vid minsta förkylning, på grund av att jag i värsta fall har för lite vita blodkroppar och därmed inte kan ta hand om infektioner själv. Minsta lilla skitgrej och jag måste åka in akut för övervakning.

På mina sjukskrivningspapper står att jag remitterats till centralsjukhuset med förtur, och har helt nedsatt arbetsförmåga. Detta på grund av trötthet, koncentrationssvårigheter, hjärtproblem och sömnsvårigheter. Sjukskrivningen gäller till att börja med 20130521 - 20130621, då en bedömning kommer att göras om operation är aktuell snarast. Är det så kommer sjukskrivningsperioden att förlängas över operation och återhämtningsperiod.

Fick utöver alla sjukdomsrelaterade mediciner också sömntabletter, vilka jag någon halvtimme efter intag började hallucinera på. Inget direkt läskigt, då jag fortfarande var klar i huvudet och visste att det jag såg (mitt smyckesställ försökte strypa en kanin, som var dess egen skugga, och min spargris grät av hunger) inte var "på riktigt". Får se om jag törs ta dem igen, haha.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0