To fall in love with a city.

2013-07-12 @ 06:56:04
Sitter här och petar i mig frukost. Yoghurt med nyttig-müsli, jordgubbar och gojibär. Och mediciner, förstås. Massor med mediciner. Spenderade natten mot onsdag på akuten, kopplad till EKG-maskinen. Mitt hjärta bråkar lite med mig, så vi blev tvungna att öka på dosen hjärtmedicin. Jag är så trött...

Reseabstinens har jag också. Planerar redan nästa års semester; en (om jag får som jag vill) Europa-roadtrip från Sverige till London, med stopp i Köln och Paris, och eventuellt en avstickare till Amsterdam innan den berömda Kanaltunneln mellan Frankrike och England intas. Det låter alldeles utomordentligt, i mina öron.

Ikväll blir det tjejmiddag, tror jag. Är fruktansvärt dagvilsen och allmänt förvirrad. Innan dess blir det att sluka ett antal avsnitt av Grey's Anatomy, som jag börjat se om från början igen. Kanske i sällskap av en glasyrindränkt donut. Allt för att gå upp i vikt!
 
Det är nu snart exakt ett år sedan mina fötter intog Londons gator senast. Det var då dessa bilder togs, bland annat.
 

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0