Right now.

2013-01-23 @ 20:27:45
Säsongens favoriter enligt Mimo:

Hårvård: En riktigt bra frisörsax för uppfräschning av toppar hemma i badrummet.
Doft: Givenchy Very Irresistible
Make-up: Passar på att förnya hela sminkväskan efter en ögoninflammation.
Plagg: Allt i pastellfärg. Nu vill jag ha vår!
Shopping: Heminredning och köksprylar.
Mat: Kyckling som bas, med inspiration från hela världen.
Dryck: Vitt vin.
Läsning: Magasin är i princip allt jag hinner läsa mellan kurslitteraturen, och då är Illustrerad Vetenskap favoriten med stort F.
Musik: Enya och Queen.
Film: Fortfarande The Hobbit. Enligt mig årets film 2012, utan tvekan.
Sysselsättning: Bakning. Med nya tillskott i köket, blir bakningen både roligare och enklare.
 

Kommentera mera!
Postat av: Therese

Du har glömt "säsongens träningsform"- yoga

2013-01-27 @ 23:37:51
URL: http://czaja.blogg.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0