It doesn't really matter.

2012-10-15 @ 09:14:00
Efter en natt med hemskt mycket för lite sömn bär det snart av till universitetet, där världens bästa studiegrupp ska fila på kommande redovisning. Vi är både knasiga och flummiga, ändå lyckas vi få saker och ting gjorda, och det bra också.

Återsåg inatt en av mina absoluta favoritfilmer; Den gröna milen. Rullen berör mig något så förbannat vareviga gång, och kanske är det jag som överlag är alldeles för emotionell, men gråter gör jag också varje gång.

Tänkte nu döda lite tid genom att gå igenom, och rensa ur, min "kreativitetshörna". Har antagligen alldeles för många ofullständiga projekt och halvklara porträtt. Det ska i ett senare skede tas tag i, fram med skissblock, kolpennor och suddverktyg.

Känner mig inspirerad.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0