Ce sentiment.

2012-10-16 @ 20:51:36
Denna ytterst ordinära tisdag blev aningen mer händelserik än planerat. På uni kämpade jag och Erika mot teknikens till synes egna liv, innan vi tillslut färdigställt vår PowerPoint-presentation som ska redovisas på torsdagens seminarium.

Så snart jag kommit hem från universitetet bar det iväg till Våxnäs och Svema Bil för Mercedes-köp. Otroligt fräsch CLK 320 måste jag säga, med skinninredning och vinterdäck på köpet.

Nu har jag precis kommit hem från en snabbvisit till min käre far, samt en storhandling på Maxi. Kvällen spenderas med fotboll, TV-serier, grammatikplugg, Coca-Cola Zero och en ask Noblesse. Kunde definitivt haft det värre.

I'm contemplating, thinkin' about thinkin'

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0