We get in for free.

2012-11-17 @ 12:55:38
Har precis tryckt i mig en underbar scone med philadelphia och blåbärssylt. Mycket godare brunch finns nog inte. Ska snart kasta i lite färg i håret och bestämma klänning för kvällen. Ironiskt nog gör mitt smått överdrivna klänningsshoppande endast valet svårare.

Har också ett extremt sug efter piña coladas, och har därför införskaffat ljus rom, Malibu, ananasjuice och mjölk för att ikväll stilla mitt begär. Det är en underdrift att säga att jag längtar.

Ikväll ska vi alltså fira Stefans "ett år kvar till 30"-födelsedag, och hela ligan kommer att finnas på plats. Mina vänner är verkligen de bästa man kan önska sig, och det faktum att vi alla är så olika kompletterar snarare än komplicerar. Ser helt enkelt fram emot kvällen av flera anledningar.

De allra bästa.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0