Half the story's only half the truth.

2012-11-12 @ 09:27:00
Long time no see. Här är allt i sin vanliga ordning, fast ändå inte. Känner dock att jag gärna besparar både er och bloggen från mitt djupaste jag.

Ett par intensiva pluggveckor kan enklast beskriva den senaste tiden, med alldeles för många examinationer och tentor. Tar nu tillfället i akt och kopplar av. Tyvärr gör jag detta i sällskap av herr Förkylning. Antar att det är kroppens sätt att be mig att ta det lilla lugna ett par dagar.

Införskaffade igår jul- och nyårsklänningar. Tänkte i år vara ute i god tid, för en gångs skull när det gäller mig. Kände att jag kör på säkra kort i år - en röd klänning med öppen rygg för julafton, och en enaxlad silver/metallic-klänning för nyår.

 
Tjipp och hej!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0