Super bad.

2012-05-17 @ 17:47:56
Idag bröt jag trenden och solade solarium för första gången sedan januari. Jag skulle definitivt ha hållt mig mycket längre (hey, det är ju liksom sommar snart) om det inte vore att min hud blir torr och får torreksem på överarmarna emellanåt. Då är det "bra" att sola solarium, efter 1-2 solningar är huden inte längre snustorr och eksemen är som bortblåsta.

Fast jag tar det säkra före det osäkra, solade endast 10 min då min hud är ovan solen. Tänkte köra solning nr. 2 imorgon, 10-15 minuter, och hoppas på att jag känner mig mindre torr i huden inför helgens bravader. Det är jobbigt när det stramar, trots feta cremer och body butter.

På lördag fyller Fia år, och på söndag är det tjejmiddag med Holst som värdinna. Imorgon ska vårt studiegruppsarbete vara färdigt och inlämnat, vilket på ett sätt är skönt, för då kan man ta helgen på riktigt, utan att behöva tänka på en massa pluggpluggplugg.

Tjipp och hej, nu ska jag glo på Gossip Girl, Hart of Dixie samt Once Upon a Time innan jag fortsätter med pluggandet.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0