Crazy.

2012-05-10 @ 16:12:57
Glömde totalt bort att jag har en blogg. Hum hum. Varit ganska fullt i min skalle på sistone, av allt från jobb/plugg till mer privata angelägenheter.

Har inte så mycket att säga, så begriper mig inte på varför jag envisas med att blogga. Nåväl. Here I am, catch me if you can!

Äntligen tagit tag i burret också, utväxten är som bortblåst och topparna är fräschare. På tiden så att säga. En blond kalufs som inte fixats på fem månader ser lite ledsam ut.

Har utöver mina i-landsproblem fullt upp. Kan lätt påstå att den gångna månaden varit den jobbigaste i mitt liv, både mentalt och kroppsligt. De senaste fyra-fem veckorna har jag arbetat från tidig morgon till sen eftermiddag, pluggat från sen eftermiddag till efter midnatt, sovit 3-4 timmar, repeat. Det tär på kroppen törs jag påstå. Förutom att jag känner mig nästintill utbränd, har jag rasat i vikt. Vid den här tiden för ett år sedan, vägde jag 8-9 kilo mer än jag gör nu. På både gott och ont.

Så intressant är mitt liv för tillfället! Nej, nu ska jag hetstrycka i mig en påse Ahlgrens bilar och hoppas på att godiset ger mig lite hull på magen.

Valborgshångel med Jonna. Eller så överlåter vi en apelsin hak/hals-vägen. Välj själv.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0