Nevermind.

2012-03-30 @ 14:58:41
Ser rätt bra ut i håret ändå, så länge det är nytvättat. Min egen hårfärg är enormt mycket ljusare än vad jag trodde, inte sett den såhär väl på en herrans massa år. Skiter därför helt sonika i frisören denna månad, och sommarfixar burret i maj istället. På så sätt har jag mer pengar över till påsklovet.

Påsklovet ja, då ska jag nämligen åka på tredagars-kryssning med söta Erica. Har helt ärligt aldrig varit på kryssning för kryssandets skull förut, utan har enbart åkt färja för att ta mig från punkt A till punkt B, så det ska bli väldigt spännande. Känner på mig att vi kommer ha hur kul som helst!

Idag fick jag dessutom hem klänningen jag köpte förra fredagen. Seg leverans, men fick den åtminstone innan helgen. Väldigt bra, då jag hade planerat att bära den imorgon då vi firar Erik på hans 24-årsdag med temat "en ska vara lika grann som när man tog studenten". Då passar ju en ny, vit klänning utomordentligt! Den är verkligen helt otroligt snygg på, testade den nyss!

Firade att klänningen anlänt genom att beställa en ny leverans klänningar. Om jag inte bränner mina "frisörpengar" på färjan, har jag i alla fall bränt dem nu, höhö. Jag är en dum människa.

Nybeställt.



Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0