Lovely feeling.

2012-03-21 @ 15:43:18
En målmedvetenhet har infunnit sig. En väldigt specifik sådan, som jag inte ofta känt förut - men nu är det på allvar. Nu jäklar ska kroppen skulptreras! Jag har ett tydligt och realistiskt mål sett utifrån mina egna förutsättningar; till sommaren (läs: juli) ska mina magrutor vara tillbaks. Jag har saknat dem, tror att de har saknat mig också.

Min älskade mamma, som jag också är en klon utav, hade otroligt lätt för att bygga upp kroppen. Efter graviditeten med min bror, hade hon magrutorna tillbaks på ett par månader. Jag har fyra månader på mig.

Inte direkt tänkt mig att jag ska se ut som Beckham, och det vill jag inte heller (!), men de åtråvärda rutorna ska i alla fall skymtas. Det måste vara något av det sexigaste en tjej kan ha; nätta magrutor och skulptrerade, inte överdrivet muskliga, armar.

Jag började med hårträningen (nåja, för att vara jag) för ett par dagar sedan. Intervall-löpning 40 minuter om dagen samt olika tre magövningar i 3x 20 pass, också dagligen. Bloggen kommer att fungera som en motivation att hålla mitt löfte till mig själv. Självklart kommer jag blogga om allt och ingenting också, men räkna med en liten träningsnotis om dagen.

Nu ska jag köra magen innan jag måste stressduscha och bege mig iväg på kvällsmöte på jobbet. Tjipp sålänge!

Cypern 2007. Spände jag mig, kunde man räkna till sex på min mage.

PS. Återkommer senare med ett gott och lättlagat recept, på Holstans begäran!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0