Long time no see.

2012-03-18 @ 12:57:22
Mitt liv är rätt så busy för tillfället. VFU 40+ timmar i veckan, när jag kommer hem är jag så slut att jag däckar rakt uppochned i soffan. På helgen försöker jag ta igen mig och umgås med mina kära.

En sak som är tråkig är att jag har blivit så himla plutteliten att de flesta av mina klänningar är alldeles för stora. Sitter som säckar på mig. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag gått ner nästan 12kg sen våren 2011. Helt omedvetet också. Jag äter mer regelbundet och har fler rutiner än innan, men jag äter fortfarande lika mycket godis, chips och skräpmat, om inte mer ibland till och med. Jag tränar inte direkt, tar någon promenad då och då, dansar när ingen ser mig och gör lite magövningar.

Nu måste jag på något sätt bromsa denna viktminskning, annars kommer jag se ut som ett benrangel till bikinisäsongen. Byebye boobies, typ. Någon föreslog protein shakes och ordentliga mellanmål. Men det smakar väl typ spya?

Något måste jag i varje fall göra... såhär lite har jag inte vägt sen jag gick i högstadiet! Kan heller inte ha på mig några jeans, då dessa säckar i röven och på låren. Enda jeansen som sitter kvar där de ska är jeans jag köpte under gymnasietiden.

Har ni några förslag på hur jag slutar rasa i vikt, utan att behöva plåga min kropp med en massa socker och transfetter? Jag undviker helst också body buildar-käk.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0