God forbid mondays.

2012-03-19 @ 16:07:00
Hemma efter en åtta timmars arbetsdag. Tär på både kropp och själ när man är ovan. Att det idag har varit oroligt i klassrummet gör mig inte heller piggare. Tror dessutom att jag har början på en migrän.

Är en evig måndagshatare. Jäkla påhitt, det där med måndagar. Tre dagars helg för en friskare befolkning, eller nå't.

Nä, nu ska jag däcka i soffan med min påse naturchips och min älskade cola. Ikväll rör jag inte ett finger... efter att jag har städat och lagat middag det vill säga. Ser ut som ett bombnedslag här efter helgens bravader. Men efter det blir det en ladda-upp-batterierna-måndagskväll.

PS. Holstan, lagade ditt thaikyckling-recept igår, var supergott! Tack för tipset älskade!

Jättehuvud! Känns i alla fall som så, förpestande huvudvärk.


Kommentera mera!
Postat av: Malin - mitt liv i Oslo

Åh men va kul :D Visst var det enkelt?! Älskar när det går fort och att de blir bra dessutom!



Du får också dela med dig av enkla recept vetja ;) Jag är på och testar, hehe!

2012-03-21 @ 00:11:21
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0