Boooyaaaaaah.

2012-03-31 @ 12:03:54
Sovit tio jättegoda och underbara timmar i natt och är nu uppe och studsar. Papegojor ska utfodras, pass och ID-kort ska hämtas hos polisen, systemet ska besökas och en god, fet skräpmatsgrund inför kvällen ska placeras i min mage.

Ska även BUS:a mig lite. Har nämligen slutat sola solarium helt sedan ett par månader tillbaka, och håller mig till brun utan sol inför helgkvällsaktiviteter. Varför jag vägrar sola? Jag känner inte för att bli helt prickig av födelsemärken, eller för att få hudcancer vid 25 års ålder, eller för att få rynkor innan 30, eller för att få missbildade pigmentfläckar i ansiktet. Fördelarna med att inte sola är helt enkelt övervägande i relation till fördelarna med att sola (vilka enbart är brännan och känslan som kommer med denna).

2012 får bli startskottet för en hälsosammare Mimo när det kommer till solande, såväl inne som ute. SPF, hats and t-shirts are your friends!

Märks att jag har blivit äldre...

Till kvällen ska jag som sagt på Eriks 24-årsfest, tillsammans med större delen av da gang. Kommer nog bli en alldeles utomordentlig kväll. Glider i min nya, älskade, vita klänning strax innan kl. 19, sen tar vi kvällen som den kommer. Som man ska göra alltså!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0