Aint got the patience.

2012-03-29 @ 21:14:45
Imorgon är det jag som ringer och bokar en frisörtid. Är det någon gång man ska lägga pengar på frisören, är det väl på våren. Visst att jag går till frisören ungefär var sjätte vecka, året om, men hör och häpna: jag har inte fixat håret elva veckor. Det är nästan tre månader. Något slags personligt rekord sedan jag blev blond. När jag var brunett fixade jag allt själv hemma i badrummet, men det skulle jag aldrig våga längre! Frätande B-produkter som gör håret orange om man inte sitter en halvtimme för länge och låter blekningen bränna sönder håret? Nej tack.

Nu pallar jag inte att se apskabbig ut i uppsatt hår längre (läs: min riktiga hårfärg längsmed huvudet, blont i tofsen). Kan inte hålla mig längre. Blir depp på utväxt. Här ska vårfixas!

För stunden vill jag bli snäppet ljusare, men med mer djup. Tänk Ashley Tisdale. Ja, så gör vi! Tänk om man ändå kunde få en tid innan lördag kväll.

Ashley.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0