Exam studies.

2012-02-27 @ 13:14:36
Pluggplåget fortsätter. Tenta på onsdag... fem matteböcker, laptop, räkneblock och pennor i mitt knä just nu.

Känner mig galet rebellisk. Måste hitta på något impulsivt snarast möjligt, då mitt impulsiva personlighetsdrag för tillfället lider i tystnad. Något fel är det ju på mig. Tror dessutom att jag har fått vuxen-ADHD. Kan-inte-sitta-still-och-fokusera-längre-än-tjugo-minuter. Rastlösheten kryper i benen, armarna viftar och benen sprattlar.

Ni märker kanske att jag idag verkar mentalt sjuk? Jag både verkar och känner mig. Intesivt plugg i flera dagar kan göra vem som helst mentalt sjuk. Typ som i The Sims 3 - om en "sim" stannar hemma för länge, får denne en negativ humöreffekt kallad "blindgalen". Vi kan alltså jämföra mitt mentala tillstånd med det hos simmarna, i princip. Inte för att jag befunnit mig hemma längre än ett dygn, but you get my point.

Dånar musik som en ursäkt till varför jag inte kan plugga. Småäter bär och klappar mig på magen. Petar näsan. Kastar boll med en uppstoppad Pikachu. Ångest!

En helt vanlig frukost.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0