Echo.

2012-02-13 @ 16:39:57
Här ekar det märkte jag just. Var i januari jätteupptagen, och den senaste veckan har jag legat klubbad i en envis förkylning. Idag försov jag mig. Tills nu. Vad hände liksom?

Får väl ta och skärpa till mig med bloggandet, har ett nytt skärp så att (höhö)!

Bjuder på en bild från i lördags, då jag egentligen var för o-pigg för att gå ut, men kände verkligen, att skulle jag sitta isolerad inne, ensam en enda dag till skulle jag tyna bort i depressionsliknande symtom.

Jag och Erica, hos Malin, fotograf också Malin.


Kommentera mera!
Postat av: therese

Kom igen Mimon! Skriv lite :)

2012-02-18 @ 14:36:50
URL: http://czaja.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0