Say baaah.

2012-04-08 @ 01:01:01
Ligger i extremhög feber. Haft 40-41 grader idag. Näsan blöder, känns som om jag har en tennisboll i halsen, öronen både piper och har lock, kroppen har ont och jag har legat i migrän. Förföljs av ett konstant illamående och har kräkts. Mindre kul, mest för att jag fick ställa in kryssningen jag skulle åkt på 8-10 april. Sjukt emo över det. Vill blir frisk. Dock är det en smula tur att jag blev sjuk precis när praktiken var klar, istället för under praktiken.

Bjuder på en gammal video i brist på annat. Jag och Stefan står för underhållningen inpå kräftskivans småtimmar. Sjunger som gudar, gör vi inte?


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0