Motivation.

2012-04-10 @ 17:51:01
Drog strax efter 13-tiden med Sofie till Fisheye Ink. där Sofie tatuerade sig (för första gången). Var en upplevelse må jag säga! Har ju själv ett par, men de är väldigt små, så kan inte riktigt föreställa mig smärtan då nålarna skrapar bort hud från större hudytor.

Sen blev det en tur på stan, där jag motiverade mig själv till plugg med lite shopping. Ett par farfarsbyxor, två linnen, två tunna tröjor, ett par Rock and Republic-jeans och ansiktscreme. Väl hemma hade jag fått paket på posten - de två klänningarna jag visade i ett tidigare inlägg.

Bra dag helt enkelt! Nu ska jag spela lite, innan jag sätter mig för dagens plugg-omgång.

PS. Uppdaterar med bilder lite senare!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Vad härligt gumman! Roligt när man hittar så mycket man vill ha :) Puss

2012-04-12 @ 10:17:10
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0