Hockey.

2012-04-03 @ 18:08:03
Verkligen helt slut efter denna dag. Tisdagar är i min lilla värld hemskt mycket jobbigare än både måndagar och fredagar. På måndagar är man i alla fall nästan utvilad, och på fredagar föds en liten gnista då det snart är helg. Tisdag är bara tisdag... man är trött efter måndag, och har nästan hela veckan kvar framför sig. Dessutom går jag från 7:45 till 16:30 på tisdagar, och har knappt någon rast då jag också råkar vara rastvakt just tisdagar ( = måste hänga med ungarna också på rasten).

Idag har jag hållit i två relativt oplanerade lektioner. Fick reda på att jag skulle hålla både dagens engelska- och mattelektion klockan åtta imorse, så det var bara att sätta igång och planera. Utfallet blev dock väldigt lyckat, engelskalektionen är utan tvekan den bästa jag hållit i so far. Lyckokänslan!

Nu drar jag och ser Brynäs - Färjestad hos brorsan! Håller fler än två tummar att Färjestad ror hem detta ikväll, inte riktigt redo att ta farväl av hockeysäsongen ännu känner jag, även om jag inte är helt och totalt supernördigt insatt. Cola, chips, godis och en Färjestadvinst skulle inte sitta fel!

Bjuder på mig själv i brist på annat.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0