Siiiigh.

2011-10-11 @ 23:51:00
Mitt dygn är så felvänt det möjligen kan bli. La mig och sov förut på grund av smärta i min visdomstand och vaknade strax innan kl 23. Nu lagar jag alltså typ... lunch. Får skita i att sova i natt och gå till skolan ändå, somna när jag kommer hem. Har redan missat två föreläsningar på grund av trötthet/sjukdom.

Vann biljetter till Britney spears också. Konserten pågår as we speak, nere i Malmö. Hade ingen möjlighet att ta mig ner på grund av att jag fick reda på att jag hade vunnit igår runt lunch. Överlät vinsten en annan lycklig människa, och hoppas att denne kunde ta sig ner, eller rentutav bodde i krokarna.

Nu ska jag käka och plugga lite; kotletter med mos och god brunsås gjord på thailändsk soya och fish sauce.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0