New phone.

2011-10-26 @ 19:11:55
Skaffade mig en ny telefon lite hastigt och lustigt, en impuls sådär. Har behövt en ny telefon ganska länge, min HTC Wildfire har bara ett år på nacken, men har krånglat något så kopiöst. Folk kommer inte fram när de ringer, SMS levereras fem timmar efter de skickats, den är seg som jag vet inte vad... jag behövde helt enkelt en ny telefon.

Så idag, när jag gick in och kollade mailen, hade jag fått ett erbjudande från CSN; Iphone 4S 32GB med Tele2 Kompis Surf Student, 279kr i månaden. Då ingår 3000 fria SMS, fri surf, 0kr /min till Tele2/Comviq mobiler. 24 månaders bindningstid, men har tänkt att köpa loss telefonen redan i vår när det klirrar rejält i kassan.

Inte så tokigt, med tanke på att jag med min kontantkortstelefon ringer för ungefär 300kr /månaden. Visst, samtalskostnad ingår inte i abonnemanget om jag inte ringer gratis till Tele2/Comviq-mobiler, men abonnemang har oftast billigare minuttaxa än kontantkort.

Telen får jag på fredag eller måndag.

Fick lite julimpulser på Maxi också... köpte tre rullar julpapper, tre olika paketsnören, paketetiketter, paketpåsar, en adventsljusstake, ljus. Härligt att ha lite klar ändå!

Min nya kompis.


Kommentera mera!
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Mimo,



Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Jag önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-01 @ 10:06:57

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0