Woopedoo.

2011-11-21 @ 18:09:57
Idag blev det en så'n där nyttodag. Det har städats, sorterats, plockats, slängts och rensats. Nu har jag tvättstugan och har fem stora tvättar... hinner dock bara tvätta fyra stycken om jag vill ha det torrt också. Så det fick bli att prioritera. Nackdelen med att ha för mycket kläder, förutom att det tar mycket plats också.
Idag blev det en så'n där nyttodag. Det har städats, sorterats, plockats, slängts och rensats. Nu har jag tvättstugan och har fem stora tvättar... hinner dock bara tvätta fyra stycken om jag vill ha det torrt också. Så det fick bli att prioritera. Nackdelen med att ha för mycket kläder, förutom att det tar mycket plats också.

Längtar som en gnu efter löning alltså, kylen gapar tomt och min skrala studentkassa är slut för länge sedan. Har redan skrivit en handlingslista, som för övrigt är både fram- och baksida av en sida av ett noteringsblock. Och påfylld lär listan bli, tre och en halv lång dag kvar till löning.

Har vänt upp och ner på frysen för att kunna göra någon slags matplanering vad gäller kommande dagar. Örtkyckling med bulgur och mangosås blir det ikväll, korv stroganoff imorgon och fläskfilégryta på onsdag. Inte illa pinkat för att vara pank! Vi får dock se vad torsdagen utvisar.

Nä, fortsätta städa blir!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0