Phew.

2011-07-08 @ 17:43:59
Nu jäklar har vi målat, jag och Malin. Och vi har målat, målat, målat, målat... hade tänkt att måla klart alla plankor idag, men bestämde oss i sista sekund för att börja runda av, och det var ganska lägligt då det ser ut och känns som om både regn och åska ligger runt hörnet.

Nu är jag hemma och tänkte gosa ner mig i soffan med Sagan om Ringen - Härskarringen-boken som jag nu försöker beta av. Språket är lite gammaldags och en sida tar därmed lite längre tid att läsa än andra böcker jag läst, men svårläst är den inte direkt. Ganska skönt ändå, med en bok man inte betar av på en enda kväll. Har dessutom tvåan och trean liggandes och väntar på mig. Läsning halva sommaren, hoppas jag!

Ikväll bjuds det på hemlagade köttbullar med potatismos, tänkte också under kvällen dela med mig av recept på det jag bjöd på på tjejmiddagen för inte så länge sedan.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0