Nu tar ja' hälga'.

2011-01-28 @ 22:06:11
Skönt med helg när man känner sig klar med skolarbeten och uppgifter. Då kan man liksom, likt alla hårt arbetande vänner, äntligen få känna av the benefits of the weekend all over again. Nu känns det som om man liksom är mer värdig helgen, den goda maten, drycken, tilltuggen.

Så, vad bjuder helgen på då? Minsta möjliga faktiskt. Förutom imorgon då, då ska vi tjejer (me, Malin, Malin, Sabina) på keramikmålning (min födelsedagspresent om ni minns, blev lite uppskjutet) i Grums (?) tror jag det var. Äsch kan lika gärna kunnat vara i Säffle, har ingen koll på Värmlands geografi eller utbud. Luktar det prutt imorgon, så är det i alla fall Grums for sure.

Ska passa på att fräscha upp håret i helgen också. En månads utväxt skriker verkligen i håret om man inte är blond-blond av naturen. Jag är snarare mörkblond, men mina slingor skulle nog klassas som ljusblonda.

Vi får helt enkelt ta helgen som den kommer och se om det dyker upp något kul på schemat. Det brukar det göra.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

sv: hehe njae, de är ju den där tomatsåsen som gör de sliskigt :P

2011-01-28 @ 22:35:04
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0