Börp.

2011-02-10 @ 21:00:19
Har käkat finmat en torsdag, stekt, marinerad kycklingfilé med bearnaisesås och potatisgratäng. Tyckte att jag var värd det med tanke på att jag fick tillbaks mitt skolarbete idag och det var toppbetyg! Då får man käka helgmat en vardag.

Nu är jag helt proppmätt. Tänkte jag skulle umgås lite med Fixie, sen blir det näsan i skolböckerna igen innan jag nattar.

Helgen bjuder antagligen inte på värst mycket. Imorgon blir det på sin höjd en tur till stan för att glo lite och sola med Sofie. På lördag blir det en flaska vin följt av utgång med Malin och Malin, Tempel förmodligen och på söndag blir det superplugg.

Snuttegumman min.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0