Nomnomnom.

2011-12-19 @ 13:41:09
Bakade mina lussekatter med kesella, första gången jag gör det. Apgott blev det, inte lika tråkiga och torra som "vanliga" kissar.

Längtar ihjäl mig efter julen. Kan inte sätta ord på varför riktigt. Eller jo, det kan jag visst. Det är sällskapet, maten, TVn, stämningen, dofterna, musiken, granen, paketen under granen, glada miner, avkoppling... I could go on forever.

Det jag har beställt från internet kom dessutom idag, tänkte gå och hämta ut det i eftermiddag. Tänkte precis skriva "kan ta bilder åt er", men det kan jag ju inte alls, det är ju julklappar, secret stuff.

Nä, nu ska jag umgås med mina befjädrade vänner och skriva lite LPGG02-rapport.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0