Copycats.

2011-12-05 @ 16:33:12
Hett diskuterat ämne. Ok eller inte, när man gör det medvetet, utan att lådsas att man gjorde det medvetet? Alltså kopierar någons stil. Här snackar jag inte enstaka tillfällen, utan när någon vid upprepade tillfällen gång på gång skaffar samma prylar som en själv just för att... ja, det är samma prylar som en själv.

Lite smickrande är det allt, det är ju ett kvitto på att man har bra smak och känsla för stil. Vid de flesta tillfällen.

Nä, nu ska jag snart dra iväg till älskade Malin för att umgås, käka och tjöta med mina andra älskade; andra Malin, Therese och Sabina!

Såhär dålig är jag på att ta "dagens"-bilder!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0