There we go.

2011-08-16 @ 09:59:03
Börjar få ordning på kläderna nu. Två kassar som ska skänkas till behövande, två kassar som ska upp på tradera och två kassar släng. Bland det som ska upp på tradera finns lite höstgrejer; glesstickad kofta, flera stycker finstickade koftor och två par jeans. Det finns dock också en del sommargrejer som jag funderar på att vänta med att sälja; tunikor och skjortor. Så finns det självklart året-runt-prylarna; basic-linnen/tshirts, klänningar och kjolar. Hittade till och med ett linne (som är till salu) som jag såg på Miley Cyrus kort efter att jag köpt det!

Förhoppningsvis drar jag in en liten slant. Har också över dagarna tjänat 500kr på gammal skollitterratur, inte alls fy skam! För de pengarna ska införskaffas mer skolliterratur dock, tyvärr.

Men som sagt, hojtar till när grejerna är uppe på Tradera ifall ni skulle vara intresserade, kan dock inte lova om det blir i eftermiddag eller imorgon eller rent utav i övermorgon.

Nu ska jag till Konsum (idag igen) och köpa lök och räkor. Gårdagens underbara bakpotatis var så groteskt god att jag idag har Erik över på lunch för att få avnjuta min bakpotatis med hemmagjord skagenröra. Recept på detta kommer upp på bloggen senare!

Koftan - en av sakerna som kommer komma upp på Tradera!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0