The unexpected.

2011-08-20 @ 15:53:33
Trodde att det skulle bli en lugn och skön lördag, är lite trött efter kräftskivan igår. Hade tänkt att vara nykter, men så bjöds det på både vin och Doodley's. Tommy hade med sig min Minttu så det blev en sådan shot också. Men för full blev jag absolut inte, mår inte så hemskt dåligt som jag brukar göra dagen efter, vilket är underbart.

Ikväll blir det alltså ut igen, men lite lugnare antar jag. Ska till sommarstugan, där det är säsonsavslutning för puben i området, så det blir jag, brorsan och lite annan släkt. Ska väl äta (min underbara bror bjuder!) och kanske ta ett glas. Så det blir varken för vilt eller för sent. Får ha min slappisdag imorgon istället, då behövs det dessutom städas.

Nej, nu blir det duschen!

Fyllepose?

Kommentera mera!
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: ajdå, efter dåliga erfarenheter själv vet jag att man absolut inte ska köpa plagg utan att ha testat. Men jag provade faktiskt klänningen en gång, och den satt INTE snyggt. Too bad, för klänningen i sig är himla fin med skärpet och sådär!

2011-08-20 @ 17:44:36
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: B3tty - färgad av regnbågens alla färger

Vad fin du är Maria! :)

2011-08-21 @ 00:24:51
URL: http://www.b3tty.com
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-22 @ 11:19:20
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0