Rest in peace.

2011-08-20 @ 17:44:00
Lilla söta, fina, underbara Tingeling. Matte och husse älskade dig något så enormt, och det är jag säker på att du också vet om. Jag tror och hoppas, att du har det bättre nu, att du nu får vila ut riktigt ordentligt. Du blev så plötsligt sjuk i våra ögon, du var en mästare på att dölja att du var dödligt sjuk, men när matte och husse visste att någonting var fel, då orkade du inte dölja allting längre.

Du kommer att vara saknad av både katter och människor, och du kommer alltid att minnas som en otroligt fin, klok och stolt katt. Vila i frid nu, Tingeling.


Kommentera mera!
Postat av: Malin

<3

2011-08-21 @ 20:23:58
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0