I almost forgot.

2011-08-16 @ 21:43:00
...klänningarna jag köpte! Båda två är helt underbar och wow det syns verkligen på mig att jag gått ner något kilo i vikt de senaste veckorna! Ser sådär härligt mini ut, i båda två. De är tunna, sköna och sitter som om de vore sydda efter mig (och min bakdel).

Nu blir det snart att lägga sig och läsa min nya SOLO-tidning, men först ska det fixas klart i tvättstugan. Har tvättat lakan och handdukar, jag är en sådan där slösa i bott, så när mina lakan blivit smutsiga, köper jag nya istället för att tvätta. Detta har lett till att jag har en del lakan som nu behöver tvättas, om man säger så.

Hörs imorgon!

Dåliga bilder, menn bättre än inger alls.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0