For the really cold mornings.

2011-08-24 @ 12:07:00
Eftersom att, likt redan konstaterat, hösten närmar sig är det väl lika bra att förbereda garderoben på de där extra kyliga frostmorgnarna som kommer på köpet, de dagarna då en kofta och en trenchcoat inte räcker till att värma en nyvaken, frusen kropp. Dagens "Get the look" är därmed ett hopplock av varma, mysiga plagg från olika affärer.


Kappa i ull
H&M 1 499:-
Tubscarf LaRedoute 129:-
Stickad tröja Gina Tricot 199:-
Öronmuffar LaRedoute 149:-
Fodrade leggings VILA 159:-
Stickade knästrumpor 365 Sunshine, Modegallerian.se 79:-
Mockaboots Friis & Company, Brandos.se 399:-

= hela outfiten för 2613:-

Kappan och koftan vore urmysigt att ha på sig en grå höstdag. Fodrade leggings och stickade strumpor kan man inte få för många av, äger ett antal att variera med själv. Bootsen påminner om UGGs, men jag gillade verkligen ullkanten som sticker upp ur skon. Dessutom ser de ut att vara av god kvalitet för den lilla pengen.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0