Wishlist.

2011-04-29 @ 18:50:00
För att denna sommar ska bli en hundraprocentigt fulländad sådan, skulle jag inte ha någonting emot en laptop med mobilt bredband att ha med mig under armen till stranden, picnicen, landet, bussen/tåget och så vidare, främst i film/musiksyfte, men också ur en social synvinkel. Kan inte begripa att jag ännu inte äger en laptop? Ska jaga laptop nu i dagarna och se om jag kan hitta någon liten söt, prisvärd variant.

Jag vill också ha en damcykel, som man sitter rakt och bekvämt på, oväxlad eller med ett fåtal växlar. Har inte använt min cykel på flera år av anledningen att det är en tonårscykel. Typ mountainbike med oändligt antal växlar, som kedjan alltid hoppar på och som får punktering av att bli tittad på. Blocket är min bästa vän, för en cykel ska jag ha.

Tredje saken på min sommar-önskelista är en kockmixer. Ni vet, en så'n där behändig mixer de använder i kockprogram på TV, som tycks klara det mesta och allting. Med min mixer skulle jag göra egen pasta pesto, fruktiga cocktails, hemmagjord juice, milkshakes, you name it. Sen skulle detta avnjutas på min 16kvm stora balkong, såväl morgon som kväll.

Kan någon snäll själ ge mig?


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0