The disappointment was obvious.

2011-04-09 @ 13:41:00
Precis hemkommen från husdjursmässan, mariebergsskogen samt solning. Husdjursmässan sög. Det var megalitet och det mest intressanta på hela stället var en tupp... så vi drog till mariebergsskogen istället. Där blev man inte på bättre humör, den grå jako de har där är misskött och har börjat plocka av sig alla fjädrar, och amasonen har en såpass deformerad näbb att han inte kan stänga den.

Blir så jävla arg på folk! Ska skriva insändare och klagobrev till mariebergsskogen. Papegojorna mår inte bra och får inte rätt skötsel, inte ens den vård de behöver erbjuder skötarna! Nä, nu var den här dagen förstörd.

Hoppas att kvällen blir bättre med brudarna dock, och att det kan få mig på humör igen. Käk, vin, utgång, bästa sällskapet, dans och massa skitsnack. Längtar!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0