A godly creation.

2011-04-29 @ 14:39:39
Jag är helt mållös. Sjukt imponerad. Med beundran i ögonen betraktar jag den klänning jag i förrgår köpte från Nelly, som idag damp ner i brevlådan. Jag har aldrig sett make på vackrare klänning. Så simpel, så elegant. Den är verkligen min stil objektifierad. De vita sidenrosorna som löper som enda axelband är klänningens enda detalj, men ack så mycket de gör för helheten. I övrigt är klänningen sådär knallvit jag vill ha den, med draperingar i sidorna som skapar vackra former på kroppen. Nej, den här klänningen är verkligen sommar 2011, tillsammans med mina söta Sex and the City-Carrie klackar.

Jag tror jag är kär!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0