YAY!

2010-05-14 @ 17:58:25
Nu har jag bokat tid för att spruta in skit i läpparna. Gör det på FreeSun den här gången istället för Bellus salong, blev inte så nöjd förra gången. Tänka sig att det var mer än ett år sedan nu, och allting har gått ur läpparna vid det här laget. Dags att fylla på lite mer alltså.

Ska ta den lilla sprutan på 0,5 som kostar 1 700:- och ska bara lägga det på höger och vänster sida av överläppen. Låter underläppen vara och sprutar inte in någonting i mitten av överläppen. Låter kalas. Dock gjorde det så fruuuktansvärt ont sist att jag låg och grät, får ta med mig någon att hålla i handen!

Aj aj aj!

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

hihi handlar de kanske om min present jag ska få imorgon? (A)

2010-05-14 @ 20:39:33
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0