Spännande spännande!

2010-05-13 @ 14:14:30
Bella&Tyra show ikväll. Kissie är inbokad som veckans gäst. Dels kommer detta att bli spännande pga att man inte vet om hon dyker upp eller inte. Hon har ju gjort så förr, när hon ska vara med i något program, bara skitit i att dyka upp. Bella tror dock att hon kommer komma, fastän Kissie själv säger motsatsen på sin blogg, att hon inte tänker låta "Grisbella tjäna mer pengar på henne".

Om och ändå dyker upp, kommer det bli sjukt spännande igen! Kommer det bli catfight, så mycket skit Kissie snackat om Bella? Kommer Kissie vara härlig, skön och förtroelseingivande lite tjej, eller kommer hon inta försvarsposition och bli feg? Åh, jag bara MÅSTE se Bella&Tyra Show ikväll!

Ska du se Bella&Tyra Show ikväll?

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Hon har skrivit nu att hon ska dit ! Jag sitter i allafall bänkad!

2010-05-13 @ 15:00:52
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0