Matdagen

2010-05-19 @ 15:03:13
Nu pyser jag och handlar, allt pysslande med smyckescupcakes har fått mig att faktiskt vilja baka cupcakes! Så, när jag har städat, sätter jag igång och bakar Chocolate Cupcakes, men måste inhandla en del för detta, bland annat saker till frosting och formar.

Dessutom tänkte jag laga hemgjorda piroger, så gott och så lätt att bara tina upp ett par när man är småhungrig. Kan också med fördel serveras till en god sallad och kanske lite stekt potatis för en mättande effekt. Ska också göra en kall vitlökssås till detta. Lägger snart upp recept på både cupcakes och piroger!

Malins blå örhängen som jag gjorde åt henne.

Kommentera mera!
Postat av: Helene

Jättesöta :)

2010-05-20 @ 11:52:18
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Helene

Jorå det är bra :) Smälter i värmen typ

själv då? Gör du mycket smycken förresten?

2010-05-20 @ 14:12:13
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0