Uscha

2010-06-15 @ 20:07:40
Bev plötsligt förut så väldigt yr. Hade liksom tappat balansen. Fick sätta mig ner gång på gång så fort jag försökte ta mig någonstans i bostaden. Yrseln sitter fortfarande i. Kan inte gå på toa utan något att stödja mig vid. Så har därför bäddat ner mig i sängen och tänkte ta kvällen ganska snart, för att krya på mig. Mitt turismarbete är klart och så perfekt det kunnat bli, så jag känner mig i alla fall nöjd. Det muntliga får jag förbereda imorgon istället.

Pappa trodde att jag kanske kunde ha en öroninflammation då balanses faktiskt påverkas av det. Men jag vet inte. Jag har inte direkt haft ont i öronen, ibland värker det till men det är säkert bara för att jag tänker på det, lite hypokondri. Hoppas att yrseln är borta när jag vaknar imorgon, för det här är inte skoj.

Nu kryper jag ner med Sex and the City, börjat se serien från början igen då jag saknade att allt var "över" efter att ha sett andra filmen på premiären. Så det får det bli, tillfrisknande och Sex and the City! Ja, jag tycker synd om mig själv.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Mm de brukar va så med hm´s märke :/ depend är ju bäst ;D jo de är fint med mig. Hur är det me dig om man bortser från din förkylning? kram

2010-06-15 @ 20:14:31
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman, usch vad jobbigt! Hoppas att det blir bättre med dig! Många kramar !!

2010-06-16 @ 09:07:13
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0