Något för skakisar

2010-06-16 @ 20:53:21
Har alltid varit så skakig av mig, darrig liksom, händerna framför allt. Folk har till och med frågat mig varför jag skakar så, och jag har ingen aning om jag ska vara helt ärlig. Detta gör det svårt för mig att använda precisionsverktyg så som eyelines (självklart envisas jag ändå) och kajaler, läppennor och så vidare, men speciellt svårt har jag för nagellack. Jag tycker att ett par välmanikyrerade händer är såå vackra, men har sällan tålamod att få till det själv då det tar så sjukt lång tid för mig att få det bra.

Därför tror jag att den nya (rätta mig om jag har fel) manikyrpennan från Depend kan vara något för mig, för pennor är inte lika svåra att hantera som små lack-korkar enligt mig. Ska därför införskaffa denna smarta pryl imorgon, 99kr hos Depends återförsäljare.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0