Hej sol!

2010-06-24 @ 13:34:22
Kan inte vädret hålla i sig tills på lördag, så att vi får en strålande midsommar? De midsomrar när solen har lyst går tyvärr att räkna på en hand. Eller ja, det ska ju alltid komma en förbaskad, onödig jävla skur på midsommar och jag-vill-inte-ha-den-imorgon!

Nu ska jag tvätta till att börja med, för att sedan lägga mig i solen, för att sedan bli hämtad för att handla midsommarmat och dryck, för att sedan åka till stugan och lämna mat och kolla så att inte stugan är alltför stökig, och isåfall plocka rätt lite/dammsuga. Sen ska jag hänga tvätt, klippa min bror, sen ska jag fixa mina naglar, sen ska jag platta mina clip-on extensions, sen ska jag plocka rätt lite här, vika tvätt, lägga mig och dö av utmattning.

Imorgon som sagt, blir det midsommarfirande. Jag, Tommy, Tommys bror Jimmy samt hans flickvän Mona drar till min(a) sommarstug(or)-a för en stunds avkoppling och en riktigt svensk midsommar. Det blir käk, det blir dryck, det blir kubb och boule, det blir minigolf, det blir pub och kanske lite bad? Det beror på hur läget ser ut vid den privata badplatsen. Hur ser er midsommar ut?


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0