Erik, Simon och Malin

2010-07-11 @ 17:22:25
Igår var en såndär sjukt kul dag då man var fyndig, skojig och skrattade åt allt. På vägen hem från McDonken diskuterade jag och Tommy husdjur, råttor och husdjursnamn. Berättade att jag ville att min framtida mus (eller råtta) skulle heta Basil Mus. Tommy vek sig dubbel och jag tappade våra drickor av skratt. Vi spann vidare på samma ämne, då Tommy bestämt berättade att Basil skulle vara våra möss efternamn. Han ville ha tre.

Tre möss... vad kan de heta? Då kläckte Tommy det som fick mig att skratta mer än jag gjort på länge; mössen ska heta Erik, Simon och Malin Basil. HAHA FATTAR ni ens hur mycket jag garvade? Så nu har vi bestämt oss. Vad vi än skaffar för djur, måste vi skaffa tre av, och dessa ska, enligt handen-på-bibeln-metoden heta just Erik, Simon och Malin Basil.

Erik, Simon och Malin Basil?



Kommentera mera!
Postat av: Malin

Haha fan vad gulligt du! Måste ni juh skaffa tre stycken ;P

2010-07-11 @ 18:42:33
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0