Dåligt bloggande igen

2010-07-22 @ 12:42:54
Sitter här med världens jävla mensvärk. Har städat badrummet så det skiner som aldrig förr, luktar gott gör det också. Så har jag diskat, vädrat och skakat mattor, plockat rätt, putsat och torkat av ytor. Nu sitter jag här och tittar på när Tommy dammsuger ^^

Malin och Erik kommer hem ikväll, då tänkte vi ha det skinande rent här, samt maten färdig (lövbiff, kroketter, sås). Det uppskattas nog, med tanke på att vi bor här gratis. Hann tyvärr inte fixa balkongen då jag trodde de skulle komma imorgon, men det blir att fixa så snart de åker igen.

Kommentera mera!
Postat av: I väntan på Liten

jaa, de är verkligen helt underbara! Hjärtat smälter när jag tittar på de :D

2010-07-23 @ 11:13:04
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0