God jul.

2010-12-24 @ 06:37:44
Gårdagen var mycket lyckad, kul att träffa tjejerna. Följde efter stan med Sofia hem till Majas väg och bara tjötade om allt mellan himmel och jord. Det var också skönt, att få prata av sig lite med någon som förstår. Jag beundrar dig Sofia, du är så stark.

När jag kom hem satte jag igång med städningen, röjde undan saker från golvet, gömde undan byggnadsdelar i förrådet... så hittade jag Tommy framför TVn, så jag slog mig också ner, och då var det kört. Så jag har sovit som ett barn från typ 20:00 igår tills nyligen. Har skalat 3kg potatis och städat badrummet nu på morgonkvisten. Eftersom att jag inte förberedde maten igår, så har jag att göra idag kan man säga. Mina kläder i sovrummet behöver fortfarande vikas, sorteras och placeras, alla köksbänkar behövs städas noga, Fixies gamla bur ska ner till förrådet, tre pappåsar tidningar/kartonger ska till återvinningen, affären ska besökas för att köpa revbensspjäll/brysselkål/lätta.

Bäst att jag sätter igång med käket, innan 14 ska lax, hemmagjorda köttbullar, jansson, julkorv, prinskorv och sallad vara klart och bordet dukat.

GOD JUL ALLESAMMANS!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0