Det kommer att bli en sen natt.

2010-12-20 @ 00:14:47
Är HELt fast i Glee, dumma Sofie. Sett 18 avsnitt på en vecka eller så. Det är inte att Glee är så fruktansvärt bra, eller att jag älskar musikaler kombinerat Hogh School-rullar... det är nog snarare att serien är både lätt och charmig. Med lätt menar jag, den är lätt att följa och hänga med i, den är inte djup och mörk, den är inte för komplicerad.

Nu rekommenderar jag alla att börja glo på Glee.

ÅH bara MÅSTE tilllägga... Tommy lagade mat idag! Can you believe it? Knappt så jag trodde vad jag såg. Gott var det också. Falukorv i ugn med stuvade makaroner och massamassa senap. Duttig pojke. Undrar vem som lärde honom det... jag gör då aldrig falukorv i ugn, jag är för lat.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0